Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Λ. Βαλαβάνης: "Είμαι αθώος, δεν μου αναγνώρισαν τις πληρωμές και μου τις χρέωσαν υπεξαίρεση"

Λ. Βαλαβάνης: "Είμαι αθώος, δεν μου αναγνώρισαν τις πληρωμές και μου τις χρέωσαν υπεξαίρεση"

την 18-11-2009 19:46

Αθώος δήλωσε ο πρώην δήμαρχος Αποστόλου Παύλου Λευτέρης Βαλαβάνης, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε την Τετάρτη, μετά την καταδίκη του για υπεξαίρεση χρημάτων από το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων. Στην τοποθέτησή του υποστήριξε ότι με τα χρήματα που προήλθαν από υπηρεσία άντλησης βοθρολυμάτων, πληρώθηκαν οφειλές του δήμου. Έδειξε μάλιστα μια κατάσταση με όσους έλαβαν αυτά τα χρήματα. Ο κ. Βαλαβάνης τόνισε ότι το δικαστήριο δεν αναγνώρισε τις πληρωμές αυτές και τον καταδίκασε για υπεξαίρεση. Υπογράμμισε ότι μπορεί η πολιτική που ακολουθήθηκε να μην ήταν ορθή, δεν έβλαψε όμως ούτε τον δήμο ούτε τους δημότες. «Μπορεί να πουν κάποιοι ότι ήμουν κακός δήμαρχος. Είναι δικαίωμά τους. Θα μπορούσα να παραπεμφθώ για παράβαση καθήκοντος όχι όμως για υπεξαίρεση» δήλωσε. Ο κ. Βαλαβάνης εξαπέλυσε πυρά κατά του σημερινού δημάρχου Απόστολου Νεστορόπουλου, ο οποίος είχε οδηγήσει την υπόθεση στην δικαιοσύνη, κατηγορώντας τον ότι λειτουργεί με αυτό τον τρόπο για να πλήξει πολιτικά τον τέως δήμαρχο. Ακόμη δήλωσε ότι ο κ. Νεστόροπουλος είχε στην διάθεσή του την κατάσταση με τις πληρωμές που έγιναν από τα έσοδα της άντλησης βοθρολυμάτων, μπορούσε να διασταυρώσει διασταυρώσει τα στοιχεία αλλά προτίμησε να οδηγήσει την υπόθεση στην δικαιοσύνη. Ο κ. Βαλαβάνης δήλωσε επίσης ότι από τον διαχειριστικό έλεγχο που έγινε δεν προκύπτει υπεξαίρεση αλλά αυτό δεν το δέχθηκε το δικαστήριο όπως δεν δέχθηκε και τις πληρωμές που έγιναν με τα χρήματα της άντλησης βοθρολυμάτων. Ο πρώην δήμαρχος Αποστόλου Παύλου, άσκησε έφεση και η υπόθεσή του θα εξεταστεί από το Πενταμελές Εφετείο και δήλωσε αποφασισμένος να φτάσει την υπόθεση μέχρι τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια. Επίσης θα προκαλέσει συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου με μοναδικό θέμα τον ορισμό πραγματογνωμόνων οι οποίοι θα ελέγξουν αν έγιναν οι πληρωμές.
www.pliroforiodotis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου