Τετάρτη, 4 Νοεμβρίου 2015

Από το ΡΕΣΑΛΤΟ Φίλης: Η αυθάδεια της Ρεπούση σε νέα συσκευασία…







Χατζηνικολαου: Άλλα λέγατε πριν δυο χρόνια...
Φίλης: Τότε ήμασταν αντιπολίτευση...


Ο ΣΥΡΙΖΑ, είναι γνωστόν, ότι υπήρξε και παραμένει το φυτώριο των ποικίλων, επιδοτούμενων εθνομηδενιστών και των «επαγγελματιών» …αναμορφωτών της ελληνικής ιστορίας. Στο χώρο αυτόν άνθισαν όλα τα λουλούδια, ιδιαίτερα αυτά που τα «λίπανε» η κοπριά (χρήμα) του Σόρος…

Η Ρεπούση ήταν ένα από αυτά τα «λουλούδια»: Η πρωτοπόρα της επαγγελματικής …αναδιατύπωσης της Ιστορίας και η παραγωγός των λεκτικών ευρημάτων αυτής της «αναδιατύπωσης»: Ο «συνωστισμός» το πλέον ηχηρό και δόλιο λεκτικό «εύρημα»…


Τώρα που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση ο εθνομηδενισμός αρχίζει να γίνεται καθεστώς: Από παντού ξεπηδούν τα διατεταγμένα «στρατιωτάκια» του Σόρος, σε όλες τις πολυεδρικές διαστάσεις της νεοταξικής, πολυπολιτισμικής ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ…

Ο Φίλης, ο νέος ακατάρτιστος (θεωρητικά, ιστορικά, πολιτικά κ.λπ), «αριστερός» υπουργός Παιδείας, φιλοδοξεί να ξεπεράσει την Ρεπούση.

Αποφάνθηκε, με το στόμφο του ημιμαθή, στον «Ενικό»:
http://www.enikos.gr/politics/350005,Filhs-Anagnwrizoyme-ton-pono-twn-Pontiwn-alla-den-htan-genoktonia-BINTEO.html

«Πριν από χρόνια ως δημοσιογράφος, έκανα τη δήλωση, συμμεριζόμενος απόψεις πολλών ιστορικών και πολλών διεθνολόγων. Κάναμε διάκριση ανάμεσα στην εθνοκάθαρση την αιματηρή και το φαινόμενο της γενοκτονίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αναγνωρίζουμε το αίμα, τον πόνο, όσα έχουν υποστεί οι Πόντιοι, από τη θηριωδία των Τούρκων. Αυτό είναι άλλο πράγμα και άλλο πράγμα η γενοκτονία με αυστηρή επιστημονική έννοια».

Κομπάζει για απόψεις πολλών «ιστορικών» δίχως να μας αναφέρει έναν. Μήπως νοερά αναφέρεται στην Ρεπούση, στο Λιάκο και άλλους της Σχολής Σόρος; Μήπως γνωρίζει ο «αριστερός» Φίλης την άποψη του μαρξιστή ιστορικού Σβορώνου;

Η κουτοπονηριά, όμως, του Φίλη συνίσταται στην ταχυδακτυλουργία: «Κάναμε διάκριση ανάμεσα στην εθνοκάθαρση την αιματηρή και το φαινόμενο της γενοκτονίας».

Παίζει με τις λέξεις ο κουτοπόνηρος ραγιάς. Δεν μας λέει και εμάς σε τι διαφέρει η «αιματηρή εθνοκάθαρση» από «το φαινόμενο της γενοκτονίας»;

Τη μία τη βαπτίζει «αιματηρή πράξη» και τη γενοκτονία «φαινόμενο»: Οι ταχυδακτυλουργίες ενός παρλαπίπα, ο οποίος ζήλεψε τη …διατεταγμένη δόξα της Ρεπούση.

Του αφιερώνουμε, λοιπόν, το παρακάτω κείμενο. Είναι γραμμένο το Μάιο του 2012 και βρίσκεται ΕΔΩ:
http://resaltomag.blogspot.gr/2012/05/blog-post_20.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου