Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Η μεταγραφή στην ΑΕΚ αποτελεί ακόμη μία πρόκληση για τον Χαρισσιώτη άσσο


Η πρώτη αποκλειστική συνέντευξη του Χαρισσιώτη άσου της
ΑΕΚ ΑΝΕΣΤΗ ΑΡΓΥΡΙΟΥ στο ΣΑΚΗ ΓΚΕΣΚΟ


Γεννημένος πριν από 21 χρόνια στη Χαρίεσσα, ο πρώτος που θα ήλπιζε να δει τον πιτσιρικά αυτόν να παίξει κάποτε στην Α΄ΕΘΝΙΚΗ, τότε ήταν ο πατέρας του. Ο λόγος για τον ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΝΕΣΤΗ ο οποίος εδώ και λίγες μέρες έκανε το μεγάλο άλμα στην καριέρα του παίρνοντας μεταγραφή από τον ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟ στην ΑΕΚ. Τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα τα έκανε σε ηλικία 5 χρόνων στην παιδική ομάδα του χωριού του ΑΕΧ ΧΑΡΙΕΣΣΑΣ.
Συνέχισε στην ακαδημία της ΠΑΕ ΒΕΡΟΙΑ με προπονητή τον κ. ΠΑΛΑΤΖΙΚΟ την πρώτη χρονιά και μετά τον «ανέλαβε» ο ΣΤΕΦΑΝ ΣΤΟΙΚΑ για 5 χρόνια. Επόμενος σταθμός η ΑΕ ΠΟΝΤΙΩΝ ΒΕΡΟΙΑΣ, Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ, Η ΣΚΥΔΡΑ και ο ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ.
Σταθμοί στην καριέρα του όπου του παρουσιάστηκαν αρκετά «φυσικά» εμπόδια τα οποία με δουλειά, υπομονή και επιμονή τα ξεπέρασε και ήρθε η ώρα της δικαίωσης.
Η οικογένεια του ήταν παρόν σε κάθε του βήμα και τον στήριζε πάντα. Δεν ήθελε να μας εκμυστηρευτεί αδυναμίες σε πρόσωπα αλλά με καλή διάθεση και γνώση εμείς θα πούμε ότι υπάρχει ένα κάτι παραπάνω στον παππού του ΑΝΕΣΤΗ στη γιαγιά του ΕΛΕΝΗ και φυσικά τον άνθρωπο που όλα αυτά τα χρόνια ήταν παντού μαζί του το θείο του τον ΤΑΚΗ.
Από πολύ μικρός βασικός στη μικτή παίδων του νομού. Ταυτόχρονα άρχισαν και οι κλίσεις σε εθνικό επίπεδο με αρχή στην προ παίδων με προπονητές τους ΚΑΡΑΤΑΙΔΗ, ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗ και ΓΡ.ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗ. Ήταν παρών με την μικτή παίδων του νομού μας στην τελική φάση στην ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ. Βασικός και αναντικατάστατος πλέον στην ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΠΙΔΩΝ θα είναι όπως όλα δείχνουν και στην τελική φάση στην ΔΑΝΙΑ.

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΔΡΩΝ: Μεγάλη τιμή για τη χώρα μας η παρουσία της ΕΘΝΙΚΗΣ μας στο ΜΟΥΝΤΙΑΛ. Πιστεύω και εύχομαι ότι καλύτερο για τα παιδιά στην διοργάνωση. Όσο για μένα πρώτα θέλω να είμαι υγιής να καθιερωθώ στην ομάδα μου, δικαιώνοντας αυτούς που πίστεψαν σε μένα, και στη συνέχεια αν έρθει η κλήση μου και στην ανδρών θα είναι τιμή μου και ότι καλύτερο.
ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΉΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ;: Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ΚΟΣΚΕΡΙΔΗ, ΚΑΡΑΤΑΙΔΗ, ΣΕΜΕΡΤΖΙΔΗ και φυσικά τον ΣΤΕΦΑΝ ΣΤΟΙΚΑ ο οποίος ήταν το Α και το Ω, αυτός που πίστεψε σε μένα και μου έδωσε όλα τα χρήσιμα «συστατικά» για να φτάσω σε αυτό το επίπεδο.

ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΟΥ;: Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να παίζει μπάλα πίστευα ότι μπορώ να παίξω σε μεγάλη ομάδα, είχα το θέλω μέσα μου. Όσο μεγάλωνα μέρα με τη μέρα και με πολύ δουλειά προσπαθούσα να φτάσω όσο ψηλότερα γίνεται. Πιστεύω ότι οι κόποι μου δικαιώθηκαν.

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΑΛΕΝΤΑ: Η Ελλάδα έχει πάρα πολλά ταλέντα και πρέπει να προσεχθούν. Τους λέω να αγαπούν αυτό που κάνουν και με πολύ δουλειά υγεία, τύχη, υπομονή, επιμονή και όσα εμπόδια και να συναντήσουν θα έρθει η στιγμή που θα δικαιωθούν. Θα ήθελα επίσης μια που μου δίνεται η ευκαιρία να συγχαρώ την μικτή παίδων του νομού μας για την διάκριση να γίνουν πρωταθλητές ΕΛΛΑΔΑΣ. Με έκαναν να νιώσω περήφανος που είμαι ΗΜΑΘΙΩΤΗΣ. Πάντα είχαμε καλές ομάδες στις μικτές , πολύ καλή οργάνωση καθώς το έζησα από μέσα από τις ομάδες και με πρωτεργάτη τον ΠΡΟΕΔΡΟ της ΕΠΣΜ κ. ΚΑΡΑΜΕΛΙΔΗ ο οποίος ήταν πάντα μπροστάρης στην αποστολή κάποτε θα ερχόταν αυτή η διάκριση.

ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ; : Τους υπόσχομαι να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου στο γήπεδο αρκεί να είμαι υγιής και θα κάνω τα πάντα για να είναι η ομάδα όσο ψηλότερα γίνεται.
Εμείς από την πλευρά μας αφού τον ευχαριστήσουμε για την τιμή που μας έκανε να δώσει την πρώτη του συνέντευξη μετά την μεταγραφή του στην ΑΕΚ στη δική μας εφημερίδα, να του ευχηθούμε υγεία και ότι άλλο προσδοκά από τη ζωή να του έρθει. Το αξίζει πραγματικά σαν ποδοσφαιριστής – αθλητής, αλλά κυρίως σαν άνθρωπος. Έτσι και αλλιώς δικαίωσε αυτούς που τον πίστεψαν με τον καλύτερο τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου