Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Διακήρυξη του Δημήτρη Ρίζου ως υποψήφιος Δήμαρχος Νάουσας

 
Η Δημοτική Παράταξη “ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ” με επέλεξε επικεφαλής του συνδυασμού και υποψήφιο Δήμαρχο του Δήμου Νάουσας, για να εκπροσωπήσω τον έντιμο κοινό μας αγώνα για το καλύτερο μέλλον του τόπου μας.

Γεννήθηκα στη Νάουσα στις 7 Απριλίου του 1957 και είμαι παντρεμένος με την Σοφία Μήττα.
Αποφοίτησα από το Λάππειο Γυμνάσιο Νάουσας και είμαι πτυχιούχος του τμήματος Χημείας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
Υπηρετώ στη δημόσια εκπαίδευση επί είκοσι χρόνια και το διάστημα αυτό διδάσκω στο 2ο Γενικό Λύκειο Νάουσας.
Από τα φοιτητικά μου χρόνια είμαι ενεργό μέλος του συνδικαλιστικού κινήματος και των κοινωνικο-πολιτικών αγώνων. Τα τελευταία δέκα χρόνια, είμαι μέλος του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ του Νομού Ημαθίας.
 
Η εκλογική μάχη που καλούμαστε να δώσουμε τον Μάιο στο Δήμο Νάουσας, είναι μια μάχη κρίσιμη. Στις εκλογές αυτές, οι δημότες έχουν μια μοναδική ευκαιρία:
-Να οδηγήσουν τη συσσωρευμένη οργή τους, σε δύναμη εκθρόνισης του φθαρμένου πολιτικού προσωπικού, με όποια παλιά ή καινούργια ενδυμασία παρουσιάζεται.
- Να μετατρέψουν την αγανάκτηση τους σε φωνή δημιουργίας, δημοκρατίας κι ανατροπής.
 
Εμείς στη “ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ”, δεν είμαστε φτιαγμένοι από το ίδιο υλικό με το οποίο χτίστηκαν πολιτικές καριέρες. Όλοι και όλες που συμμετέχουμε και στηρίζουμε τον κοινό μας αγώνα, είμαστε φτιαγμένοι με τις αξίες της αξιοπρέπειας, της αλληλεγγύης, της συλλογικότητας και της δημοκρατίας.
Η πρόταση μας, δεν είναι μια ακόμα πρόταση διαχείρισης (άλλωστε αν θέλαμε διαχειριστή, θα βάζαμε αγγελία), είναι πρόταση συμμετοχής, ενότητας και δράσης, για να κερδίσουμε όσα μας στέρησαν.
Ζητάμε να αναλάβουμε τη διοίκηση του Δήμου, για να τον θέσουμε στην υπηρεσία των δημοτών. Γιατί το “Εμείς”, προπορεύεται του “Εγώ”.
 
Δημήτρης Ρίζος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου