Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Αντιεξουσιαστής Νίκος Κουνταρδάς: "Ψευτοαναρχικοί και ψευτοτρομοκράτες - Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ!


Από την Ειδική πτέρυγα των Φυλακών Κορυδαλλού, ελεύθερη παρέμβαση στην εκπομπή «Ανοιχτή Γραμμή» (Life 92.,1 fm) και στον Πάνο Παπαδόπουλο, από τον «μαχητή και ήρωα» όπως είχε προβληθεί σε γνωστό site του αντιεξουσιαστικού χώρου. ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΝΤΑΡΔΑΣ: Προδόθηκα από τον περιβόητο αντιεξουσιαστικό χώρο...ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ! *Για τις αλήθειες που θα πω σήμερα σε σένα, δύσκολα θα πειστούν κάποιοι, και επέλεξα ραδιόφωνο της Ξάνθης από κάτι άλλα ΛΑΜΟΓΙΑ, ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ.Έχω να πω ότι ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΟΥ δεν θα ήταν κι ούτε πρόκειται να υπάρξει η ζωή κάποιων άλλων ψευτομαφιόζων, ψευτοαναρχικών και ψευτοτρομοκρατών. Όλοι αυτοί είναι ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΞΕΝΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣΟΝΩΝ!
ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟ
*«Εγώ αποχώρησα από τη ζωή , το ψέμα και συγκεντρώνομαι στον εαυτό μου. Θα προχωρήσω με το Θεό, παίρνοντας την ελευθερία της ψυχής μου μαζί και κλειδώνοντας όλους τους άλλους έξω». «Λυπάμαι για τους αγνούς πιτσιρικάδες που έρχονται σε αυτό το χώρο.» ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου