Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Ο “Δικηγόρος απαντά στους ισχυρισμούς για το έργο της ΔΕΥΑΑΔΕ ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ;


Κύριε Διευθυντά,
Με έκπληξη διάβασα τα αναγραφόμενα στην έγκριτη εφημερίδα σας σχετικά με την υγιεινή του πόσιμου νερού της Επισκοπής , από τους υπογραφομένους ως Γ.Διευθυντής και Χημικός της ΔΕΥΑΑΔΕ. Για τη δική σας ενημέρωση αλλά και την επαγρύπνηση των πολιτών επισημαίνω τα εξής:
1) Δεν ενδιαφέρομαι για τη συχνότητα της χλωρίωσης του νερού μα ούτε και για το ποια μέρα της εβδομάδας εκτελείται αλλά για το γεγονός ότι πολλές από τις ημέρες της εβδομάδας το νερό δεν είναι ευχάριστο στην γεύση διότι περιέχει πολύ χλώριο. Την έλλειψή του, δυστυχώς ο ουρανίσκος μου αλλά και τα αισθητήρια γεύσης που διαθέτει η γλώσσα μου, δεν δύναται να την αντιληφθούν. Την μεγάλη ποσότητα χλωρίου, που συχνά υπάρχει στο νερό, σας διαβεβαιώνω ότι την έχω συζητήσει με πολλούς συνδημότες μου και οι απόψεις μας ταυτίζονται πλήρως. Από το γεγονός αυτό απεικάζω ότι, αν οι χλωριωτές είναι καινούργιοι και τελευταίας τεχνολογίας, όπως διατείνεστε, δεν χρησιμοποιούνται σύμφωνα με τις προδιαγραφές λειτουργίας τους.
2) Οι απολυμάνσεις των κεντρικών αγωγών αλλά και ο προγραμματισμένος ολικός καθαρισμός του υδατόπυργου, νομίζω ότι κοστίζουν πολύ περισσότερο από μία απλή δημοσίευση όλων των ενεργειών που αναφέρατε, έτσι ώστε να γνωρίζει και ο τελευταίος δημότης ότι το νερό που καταλήγει στο σπίτι του , με το ανάλογο τίμημα φυσικά, είναι αβλαβές. Δημοσίευση των αποτελεσμάτων των χημικών αναλύσεων θα ήθελα να δω, με στοιχεία και νούμερα και όχι επισκόπηση των έργων . Έτσι θα μπορώ κι εγώ σαν δημότης αυτού του τόπου, να γεμίσω ένα μπουκαλάκι με νερό και να το στείλω για εξέταση σε ένα χημείο της αρεσκείας μου για να διαπιστώσω και εγώ την ταύτιση των αποτελεσμάτων. Τέτοια ενημέρωση από το δήμο μας δεν έχω δει ακόμα.
3) Οι έκτακτοι έλεγχοι που γίνονται σε περιόδους έντονων βροχοπτώσεων, φαντάζομαι ότι θα ελαχιστοποιούσαν την ύπαρξη μικρών χαλικιών στα φίλτρα των μπαταριών των οικιών μας. Αντ’αυτού, σας διαβεβαιώνω ότι πολύ συντοπίτες μου παραπονιούνται για την ύπαρξή τους, επαναφέροντας έτσι το ζήτημα του φιλτραρίσματος του νερού.
4) Δεν μας ενδιαφέρει κύριοι τι έχετε προγραμματίσει για την αποκατάσταση του υδατόπυργου της Επισκοπής. Αντίθετα μας απασχολεί τι δεν έχετε προβλέψει για να μην περιέλθει σ’ αυτήν την κατάσταση που τώρα είναι, καθώς είμαι φανατικός οπαδός του αρχαίου αποφθέγματος ΄΄καλύτερα το προλαμβάνειν παρά το θεραπεύειν’’ . Εμείς απλά βλέπουμε τον υδατόπυργο του διαμερίσματός μας να βρίσκεται σε κατάσταση μη αρμόζουσα σε δεξαμενή πόσιμου νερού. Όσο για το κονδύλι που έχετε προβλέψει θα μου άλλαζε τη γνώμη αν το δαπανούσατε για την συντήρηση της δεξαμενής πριν περιέλθει σε αυτήν την κατάσταση και όχι μετά. Τέλος, για να μην σπαταλώ αδίκως τον χώρο της εφημερίδας και για να μην κουράζω αναίτια τους αναγνώστες θα ήθελα να κάνω μία επισήμανση. Οι κύριοι υπογράφοντες, αν λάβω υπόψη μου την επαγγελματική τους ιδιότητα, είναι απόφοιτοι ανώτερου εκπαιδευτικού ιδρύματος, άρα θα έπρεπε να κατανοούν με σχετική ευκολία όσα αναγνώθουν.
Στην επιστολή μου, που δημοσιεύτηκε στις 5-2-2010 στην εφημερίδα σας, πουθενά δεν ανέφερα ότι το νερό είναι ακατάλληλο για πόση. Απλά επισήμανα ότι τις αναλύσεις δεν τις έχω δει ποτέ δημοσιευμένες στην εφημερίδα σας. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι το δίκτυο δεν απολυμαίνετε ούτε ότι το νερό δεν χλωριώνεται. Και αυτό μπορεί εύκολα να το κατανοήσει ένας σώφρων άνθρωπος, αν επισκεπτόμενος την ηλεκτρονική διεύθυνση της εφημερίδας, διαβάσει το άρθρο ΄΄ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ ΦΙΛΟΤΙΜΟ; ΄΄
΄΄ Αν προκύπτει από τα γραφόμενά μου κάτι από τα οποία οι υπογράφοντες ισχυρίζονται, τότε μάλλον εγώ δεν αντιλαμβάνομαι ορθώς την ελληνική γλώσσα. Όσο για την κατάσταση του υδατόπυργου, νομίζω ότι για να το παρατηρήσει κάποιος δεν χρειάζεται η δική μου προτροπή μιας και το τεράστιο αυτό οικοδόμημα δεσπόζει επιβλητικά, εδώ και αρκετές δεκαετίες στην είσοδο του χωριού και είναι ορατό, είτε σε καλή είτε σε κακή κατάσταση, δια γυμνού οφθαλμού.
Συνεπώς, θα επιθυμούσα την επόμενη φορά που θα εγκαλέσετε, είτε εμένα είτε άλλον δημότη, να επανορθώσει, να είστε πιο προσεκτικοί, γιατί δημιουργείτε στην κοινή γνώμη λάθος εντυπώσεις ,περιπίπτοντας σε ατοπήματα τα οποία δεν αρμόζουν σε ανθρώπους με ανώτερη μόρφωση σαν και τη δική σας. Με λίγα λαϊκά αλλά σοφά λόγια: ΄΄κάνατε την τρίχα τριχιά΄΄.
Κλείνοντας, θα ήθελα να πω πως δεν καταλαβαίνω την αναίτια μα και ανούσια επίθεσή σας εναντίον μου μιας και εγώ δεν υποβάθμισα ούτε το ρόλο ούτε το έργο της ΔΕΥΑΑΔΕ. Απλώς παρατήρησα ότι ο δήμος είναι για άλλη μια φορά απών από τα σοβαρά προβλήματα του τόπου, ένα από τα οποία είναι και το πόσιμο νερό. Εσείς συνεχίστε να κάνετε την δουλειά σας όσο καλά μπορείτε και ξέρετε και αφήστε την κοινή γνώμη να κρίνει το αποτέλεσμα της εργασίας σας, με γνώμονα πάντα την γεύση που αφήνει το δώρο που απλόχερα μας χάρισε η φύση στο στόμα μας. Το νερό.
Με απεριόριστη εκτίμηση
΄΄Δικηγόρος¨¨

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου