Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

‘’Το μήνυμα ελήφθη’’…

Αποφορτισμένος από την ένταση των αντιδράσεων που προκάλεσε σε παραβρισκόμενους συμπολίτες μου, κατά την συνεδρίαση του ‘’έκτακτου’’ δημοτικού συμβουλίου, η επιλογή της αρχικής τοποθέτησής μου, που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και αποστασιοποιημένος από τα γεγονότα που ακολούθησαν, δηλώνω χωρίς το παραμικρό ίχνος μνησικακίας, όχι όμως πικρίας, ότι το ‘’μήνυμα ελήφθη’’ παρά το γεγονός ότι στην αδικαιολόγητα καθυστερημένη αντίδραση του κ. δημάρχου, απέναντι στην αναντίρρητα καταστροφική εξέλιξη που είχε το μείζον θέμα της συνένωσης της Νάουσας, αλλά και της ιδιαίτερα αρνητικής πορείας που προδιαγράφεται στα θέματα του δρόμου Εγνατίας-Σκύδρας και της επέκτασης του σχεδίου πόλης, επιλέγω και προτάσσω το κοινό συμφέρον που όλους πρέπει να μας ενώνει. Όχι απλά η επιβίωση μίας κοινωνίας ή η διάσωση ενός αρχικού σχεδιασμού, αλλά το μέλλον της Νάουσας και των όμορων δήμων, οι δημότες των οποίων θα πρέπει επιτέλους να ενημερωθούν για τα ουσιαστικά οφέλη αυτής της συνένωσης και όχι μόνον από τις όποιες ατέλειες περιλαμβάνει το σχέδιο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ και να επιλέξουν το πραγματικό τους συμφέρον.
Προς αυτή την κατεύθυνση θα στρέψω όλες μου τις προσπάθειες και ειδικότερα προς τους ανενημέρωτους συμπολίτες μας των δήμων Ανθεμίων και Ειρηνούπολης, με τη συλλογή υπογραφών και μαζί με αυτούς που ήδη έχουν αντιληφθεί και πεισθεί για τα ουσιαστικά οφέλη αυτής της συνένωσης, θα φωνάξω, θα απαιτήσω και θα διεκδικήσω μαζί με όλους τους αγανακτισμένους κατοίκους αυτής της επαρχίας, το κοινό μας συμφέρον.
Στα δύο καίρια ερωτήματα –‘’ τι προκάλεσε την αλλαγή του αρχικού σχεδιασμού της κυβέρνησης για τις συνενώσεις που ανακοινώθηκε στις 15 Απριλίου και ποιος φταίει για την αρνητική αυτή εξέλιξη’’, θα περιμένω και εγώ μαζί με όλους τους αγανακτισμένους συμπολίτες μου τον καταλογισμό ευθυνών, όταν και όποτε αυτές πρέπει να αποδοθούν στους υπεύθυνους όσο ψηλά και εάν βρίσκονται.
Όσο για την πρόθεσή μου να εκτεθώ στα κοινά κάνοντας υπερβάσεις και χωρίς κομματικές δεσμεύσεις, θα σεβαστώ τις επιλογές των συμπολιτών μου και θα συνεχίσω να καταθέτω συγκροτημένες προτάσεις για την ανάπτυξη αυτής της πόλης και όλης της περιοχής με την συμμετοχή ‘’άξιων ανθρώπων με αξίες’’.
Βασίλης Ν. Γώγος
Χειρουργός Οδοντίατρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου