Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Μιχάλη Χαλκίδη

Με αφορμή τη δικαίωσή μου από το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο σχετικής με τη σε βάρος μου προσφυγή κατά του εκλογικού αποτελέσματος των βουλευτικών εκλογών του 2009, θα ήθελα να εκφράσω και δημόσια τις ευχαριστίες μου:
Ευχαριστίες, προς όλους εκείνους που πίστεψαν από την αρχή στην ετυμηγορία του Ημαθιώτικου λαού, που τόσο ξεκάθαρα εκφράστηκε στις τελευταίες εθνικές εκλογές.
Ευχαριστίες σε όλους εκείνους, που από την πρώτη κιόλας στιγμή παραβρέθηκαν στο πλευρό μου ηθικά και ψυχικά. Σε όλους εκείνους που μέρες και νύχτες υπήρξαν πραγματικοί φύλακες των δημοκρατικών θεσμών.
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους δικηγόρους Μαντρατζή Λάζαρο και Ορταντζόγλου Αθανάσιο οι οποίοι έφεραν σε πέρας μια πραγματικά δύσκολη αποστολή, δικαιώνοντάς με για την εμπιστοσύνη που επέδειξα  στα πρόσωπά τους. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες του γραφείου μου καθώς και τους προσωπικούς μου φίλους που τόσο διάστημα δεν έπαψαν να είναι στο πλευρό μου, πιστεύοντας πως η ετυμηγορία του λαού δεν ανατρέπεται με προσφυγή στα δικαστήρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου