Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Το ποτήρι ξεχείλισε. Δεν πάει άλλο

Επιστολή καταγγελία του αντιδημάρχου Ανθεμίων Παναγιώτη Μαραντίδη

Κ. Δ/ντά
Με αφορμή το προχθεσινό γεγονός που έλαβε χώρα στο Δημαρχείο των Ανθεμίων το απόγευμα έχω να καταθέσω την έκπληξη και απογοήτευση μου για το πώς κινείται η δημοτική αρχή των Ανθεμίων.
Αποτελεί ουσιαστικά την σταγόνα που ξεχείλισε την οργή και αγανάκτηση μου για τα όσα συμβαίνουν στον Δήμο. Στις 6 το απόγευμα την Τετάρτη βλέποντας τα φώτα αναμμένα στο Δημαρχείο επιχείρησα να δω τι συμβαίνει και ποιος ήταν μέσα.
Με έκπληξη μου είδα ότι στο γραφείο του Δημάρχου βρισκόντουσαν ο Δήμαρχος ο μηχανικός του Δήμου ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και η Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης. Όταν ρώτησα τον Δήμαρχος τι συμβαίνει μου απήντησε ο μηχανικός ότι συντάσσεται το Τεχνικό Πρόγραμμα.
Με έκπληξη αποκρίθηκα τότε στον Δήμαρχο ρωτώντας τον γιατί συμβαίνει αυτό ερήμην μου (ως αρμόδιου αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων) ο οποίος με παρέπεμψε στην επόμενη μέρα.
Εάν είναι δυνατόν να συντάσσεται τεχνικό πρόγραμμα δίχως τον αρμόδιο αντιδήμαρχο τεχνικών έργων.
Από το 2007 όταν ανέλαβε η διοίκηση Σιδηρόπουλου για δεύτερη θητεία επιχειρείται να υποβαθμιστεί συστηματικά ο ρόλος ορισμένων δημοτικών συμβούλων από τον Δήμαρχο και την κλίκα που έχει δημιουργηθεί γύρω απ’ αυτόν.
Καταρχήν ζητούσα απεγνωσμένα ενημέρωση για διάφορα θέματα του Δήμου που σε καμία περίπτωση δεν μου δόθηκε, ώστε να μην έχω γνώση για αυτά.
Όταν ανέλαβα το 2009 αντιδήμαρχος και μόλις 8 ημέρες από την ανάληψη των καθηκόντων μου, συνέβη η καταστροφή στην Μαρίνα λόγω πλημμύρας.
Εκείνη την μέρα ο Πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Κυριακίδης ως «Δήμαρχος» με απύθμενο θράσος, μου ζήτησε να παραιτηθώ από τα καθήκοντα μου γιατί όπως υποστήριζε τα ασκούσα πλημμελώς.
Με απείλησε μάλιστα λέγοντας μου:
«Θα σου κάνω να μην ξαναπατήσεις στη Μαρίνα…»
Σήμερα περνώ από την Μαρίνα και με χαιρετούν 500 άνθρωποι, αυτό αποτελεί για μένα δικαίωση.
Ο Δήμαρχος ενώ μέχρι τον Μάιο εκθείαζε το έργο και την δραστηριότητα μου μετά τις «φήμες», ότι δήθεν ενδιαφέρομαι για να γίνω Δήμαρχος από τρίτα πρόσωπα, άλλαξε άρδην την στάση του απέναντι μου.
Μου ζήτησε 3 φορές να παραιτηθώ το οποίο δεν έκανα δεκτό, απλά του απάντησα ότι ο ίδιος μπορεί να με παραιτήσει όποτε κρίνει.
Η συμπεριφορά του Δημάρχου είναι απαράδεκτη διότι.
- Όποιο έργο του ζήτησα να εκτελεστεί από τον πρ/σμό πάντα μου το ηρνείτο, διότι έτσι το επέβαλλαν οι Στογιάννης, Κυριακίδης και Κερεμίδου.
- Οποιαδήποτε εργασία και αν πραγματοποιούσα με εργαζόμενους και μηχανήματα του Δήμου, πάντα με εγκαλούσε στο γραφείο του για να μου ζητήσει τον λόγο. Η έλλειψη συνεννόησης οφείλεται στην απουσία του Δημάρχου όπου εμφανιζόταν μία φορά την εβδομάδα στον Δήμο. Όπως προβλέπεται στον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων ο Δήμαρχος πρέπει να διαμένει στην έδρα του Δήμου κάτι που δεν συμβαίνει.
Όπως γίνεται αντιληπτό ο ρόλος και η συμβολή μου στο έργο της δημοτικής αρχής απαξιώθηκε στις εξής περιπτώσεις:
- Στην σύσκεψη που είχε ο Δήμαρχος με ανθρώπους που χειρίζονται ευρωπαϊκά προγράμματα κλήθηκαν μόνο οι Κυριακίδης, Κερεμίδου και Μουρατίδης (εργολάβος του Δήμου), αγνοώντας παντελώς τον αρμόδιο αντιδήμαρχο έργων.
- Απαξιώθηκε ο αντιδήμαρχος από την τελευταία εργολαβία ασφαλτόστρωσης δρόμων στον Κοπανό όπου υπήρχε και εκεί παντελής απουσία ενημέρωσης.
Αρκετά από τα έργα του πρ/σμού με απευθείας ανάθεση των 6.900 ευρώ δυστυχώς δεν πραγματοποιήθηκαν και παρακαλώ τον Δήμαρχο να απολογηθεί που πήγαν τα χρήματα αυτά.
Μαραντίδης Παναγιώτης
Αντιδήμαρχος Δήμου Ανθεμίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου