Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Βροχή από επιστολές στον ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ που κυκλοφορεί

Αίτηση παραίτησης
Μαραντίδη Παναγιώτη από την θέση του αντιδημάρχου Ανθεμίων

Την αίτηση παραιτήσεως από την θέση του αντιδημάρχου του δημοτικού συμβούλου Παναγιώτη Μαραντίδη προς τον Δήμαρχο Ανθεμίων δημοσιεύουμε παρακάτω καθώς και ένα ευχαριστήριο του προς τους εργαζόμενους του Δήμου.

Αίτηση Παραίτησης
Παραιτούμαι από την θέση του αντιδημάρχου για τους παρακάτω λόγους:
1. Με τις ενέργειες σας κύριε Δήμαρχε προσπαθήσατε να με απαξιώσετε να με υποβαθμίσετε και να με υποτιμήσετε σαν θεσμό και προπαντός σαν άνθρωπο ακούγοντας μόνο τους ημετέρους σας.
2. Κατά το χρονικό διάστημα που είμαι αντιδήμαρχος ουδέποτε ακούσατε τη γνώμη, την πρόταση μου ή τη λύση που σας πρότεινα
3. Οποιαδήποτε εργασία και αν εκτελούσα ήταν απαράδεκτη για εσάς και τη «παρέα» σας.
4. Επειδή η αξιοπρέπεια και η ηθική μου δεν μου το επιτρέπουν, να βρίσκομαι στην ίδια δημοτική ομάδα με εσάς, το Στογιάννη τον Κυριακίδη, την Κερεμίδου και την Παπανδρέου για αυτό και με την παρούσα θεωρώ πλέον τον εαυτό μου ανεξάρτητο Δημοτικό Σύμβουλο.
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους στον Δήμο Ανθεμίων είτε διοικητικό προσωπικό είτε εργαζόμενους στα συνεργεία καθαρισμού, ύδρευσης, μηχανημάτων του Δήμου και ηλεκτροφωτισμού.
Μία μεγάλη συγνώμη προς τους δημότες οι οποίοι με τίμησαν με την ψήφο τους, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα ψήφιζαν τον συνδυασμό του Σιδηρόπουλου.

Ο Δημοτικός Σύμβουλος
Μαραντίδης Παναγιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου