Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

Προς Κον Μαραντίδη, ανεξάρτητο δημοτικό σύμβουλο

Κε Μαραντίδη,
Όλοι έχουμε την διαδρομή μας σ’ αυτόν τον τόπο. Και η δική μου διαδρομή χαρακτηριζόταν πάντοτε από ήθος, προσήλωση στους σκοπούς και το καθήκον μου, ανιδιοτέλεια, προσφορά στον τόπο και τους συνανθρώπους μου.
Αυτά αξιολόγησαν και εκτίμησαν οι συντοπίτες μου και μου πρόσφεραν, την ύψιστη για μένα τιμή, εκλέγοντας με επί δυο συνεχείς τετραετίες για δήμαρχο τους. Την ψήφο τους αυτή τίμησα, υπηρέτησα και υπηρετώ πιστά με όλες μου τις δυνάμεις.
Αυτές τις δύο τετραετίες συνεργάστηκα άψογα με τους συνεργάτες μου, χωρίς προβλήματα. Κανένας σύμβουλος δεν υποβαθμίστηκε αφού όλοι αξιοποιήθηκαν. Και κανένας αντιδήμαρχος δεν είχε αντιδικία μαζί μου, γιατί όλοι έβαζαν πρώτα και πάνω απ’ όλα το κοινό συμφέρον και όχι τις προσωπικές φιλοδοξίες και σκοπιμότητες! Γιατί ο καθένας γνώριζε τα καθήκοντα του και τα ασκούσε με αφοσίωση. Γιατί όλοι εργαζόμασταν σαν μια ομάδα για τον τόπο μας.
Γνωρίζετε Κε Μαραντίδη καλά, ότι όσα έργα γίνονται, δεν γίνονται μετά από αίτηση και προσωπική επιλογή του κάθε αντιδημάρχου, αλλά βάσει σχεδιασμού που εγκρίνεται από όλους τους συμβούλους. Οι «κλίκες» και οι «παρέες», δεν χαρακτηρίζουν τις πράξεις και τις συμπεριφορές μας. Είχα μόνο συνεργάτες. Τον τίτλο του συνεργάτη τον κερδίζει κανείς, αλλά ούτε και αυτόν μπόρεσες να κερδίσεις, παρ’ ότι ήσουν εκείνος που προεκλογικά στήριξα! Κάποιες στιγμές μετανιώνουμε για τις επιλογές μας. Πολύ δε περισσότερο, όταν αυτές εμπερικλείουν και το στοιχείο της Αχαριστίας!!!
Τα όσα ψέματα και ανακρίβειες αναφέρετε στην επιστολή σας δεν με αγγίζουν. Χαρακτηρίζουν εκείνον που τα επικαλείται για να στηρίξει τα σαθρά του επιχειρήματα. Τα ψέματα έχουν κοντά ποδάρια, λέει ο λαός μας! Μην κυνηγάτε φαντάσματα και μην αποδίδεται ευθύνες σε τρίτους. Κοιτάξτε τον εαυτό σας στον καθρέπτη και αναρωτηθείτε τι φταίει. Γιατί σιγά – σιγά απομονωθήκατε; Και να είστε σίγουρος πως με μαθηματική ακρίβεια θα μείνετε μόνος σας.
Η αυτογνωσία είναι ύψιστη αρετή!
Επειδή αποδίδετε την δήθεν συμπεριφορά μου απέναντι σας, στις φήμες (τις οποίες εσείς δημιουργήσατε και όχι τρίτοι όπως λέτε), περί καθόδου σας στις επόμενες εκλογές, σας πληροφορώ ότι ουδέποτε πίστεψα ότι η καρέκλα του Δημάρχου μου ανήκει ισοβίως. Η καρέκλα αυτή δεν ανήκει σε μένα, όπως δεν ανήκει και σε κανέναν άλλο αιρετό. Η καρέκλα αυτή ανήκει αποκλειστικά και μόνον στον λαό και λαός είναι εκείνος που θα επιλέξει τον ΑΞΙΟ.
Σιδηρόπουλος Δημήτριος
Δήμαρχος Δήμου Ανθεμίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου