Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Επανήλθε με νέα επιστολή ο Παναγιώτης Μαραντίδης Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κ. Δήμαρχε

Κε Δήμαρχε δεν έκανες δεκτή εσύ την παραίτηση μου, σου την επέβαλλε η «τετράδα» … Απορρώ όμως με το μέγεθος της ομηρίας σου.
Γιατί κόπτονταν οι «άλλοι» να με παύσετε κε Δήμαρχε από το Μόναχο της Γερμανίας με FAX τη στιγμή που θα επιστρέφατε σε δύο μέρες;
Βεβαίως κ. Δήμαρχε και είπατε σε κάποιους ανθρώπους να με ψηφίσουν, πήγε όμως σε αυτούς οι οποίοι θα με ψήφιζαν … ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ.
Ο κύριος Δήμαρχος να μας απαντήσει για την ταμπακιέρα, όχι σ’ εμένα αλλά στους Δημότες του Δήμου Ανθεμίων.
Α) Για τις μυστικές συναντήσεις από τους υπολοίπους Δημοτικούς Συμβούλους της Συμπολίτευσης σε ότι αφορά τα έργα
β) Δεν απαντήσατε κε Δήμαρχε για τα έργα του 2009 που δεν γίνανε, αλλά πληρώθηκαν και που δηλαδή κε Δήμαρχε «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε».
Οι δημότες θέλουν έργα και όχι λόγια κε Δήμαρχε.
Είμαι αχάριστος κε Δήμαρχε γιατί από το 1998 ψυχράθηκα με το μικρό σόι που έχω όταν και σε ακολούθησα για τρεις (3) τετραετίες.
Τότε το 1998 σου είχα πει ότι «ΕΓΩ ΔΕΝ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΝΑΙ, ΛΕΩ ΚΑΙ ΟΧΙ» η απάντηση του ήταν ότι «εγώ τέτοιους ανθρώπους θέλω».
Είμαι αχάριστος γιατί έβαλα σειρά στα αυτοκίνητα του Δήμου, τις προμήθειες, στα υδραυλικά, στα ηλεκτρολογικά, στα καύσιμα κίνησης και θέρμανσης.
Είμαι αχάριστος γιατί αντιστάθηκα στο κατεστημένο.
Φυσικά κε Δήμαρχε η καρέκλα αυτή δεν σου ανήκει, διότι την καρέκλα αυτή την επισκέπτεσαι δύο φορές την εβδομάδα και σ’ αυτή κάθονται «άλλοι».
Έρχεσαι σίγουρα στον Δήμο όταν την προηγούμενη ή την επόμενη ημέρα έχει εκδήλωση, συγκεκριμένος σύλλογος.
Να έρθω … λίγο στην «αγαπημένη μου τετράδα». Σίγουρα έπρεπε να παραιτηθώ με εσάς που έμπλεξα, άλλο δεν μου το επέτρεπαν οι Δημότες των Ανθεμίων, άνθρωποι οι οποίοι είτε με ψηφίσαν είτε όχι.
Αυτό το γνωρίζετε πάρα πολύ καλά και γι αυτό τραβάτε το ζόρια σας.
Αγαπητοί «κατηγορούμενοι δημοτικοί σύμβουλοι» αυτόπροσδιοριστήκατε έτσι από μόνοι σας. Έπρεπε να παραιτηθώ γιατί εγώ δεν έχω εξάρτηση από τον μισθό του αντιδημάρχου, ας είναι καλά η Αεροπορία που φροντίζει εμένα και την οικογένεια μου μετά βέβαια από τις υπηρεσίες μου που της πρόσφερα πετώντας με μονοκινητήριο ελικόπτερο πάνω από το Αιγαίο για περισσότερες από 2.000 ώρες.
Είναι ψέμα; Ότι τον Φεβρουάριο πρότεινα στην δημοτική ομάδα τον Δήμαρχο οι αντιδήμαρχοι να μην πληρωνόμαστε και τότε χοροπηδάγατε όλοι σας; Και μου λέγατε ότι αυτά δεν γίνονται;
Μήπως είναι ψέματα ότι για να ξαναπάρετε έμμισθη θέση κ. Κερεμίδου και κ. Παπανδρέου κλωτσάγατε τις καρέκλες και τα τραπέζια μέσα στο γραφείο του Δημάρχου;
Κε Κυριακίδη το «τι να κάνω να πιω το ποτάμι» το είπα σ’ εσένα και σε κανένα άλλο όταν καταλόγιζες ευθύνες για την καταστροφή στην Μαρίνα τον Γενάρη του 2009, την στιγμή που εκεί βρισκόντουσαν όλοι οι αρμόδιοι παράγοντες του Δήμου και της Νομαρχίας, άρα λες ψέματα.
Κα Κερεμίδου σε όποιο δημοτικό διαμέρισμα και εάν βρισκόντουσαν τα μηχανήματα της Νομαρχίας έστελνα και τα διαθέσιμα μηχανήματα του Δήμου, προσωπικό και με το βυτιοφόρο τον προμηθευτή καυσίμων ψάχναμε μέσο στα χωράφια τα μηχανήματα του Δήμου και της Νομαρχίας για να τα γεμίσουμε με πετρέλαιο όλα τα υπόλοιπα τα φαντάζεσαι κ. Κερεμίδου.
Βεβαίως και μοίρασα τους κάδους απορριμμάτων τον Γενάρη μήνα. Τους μοίρασα όμως αφού κάλεσα τους δημοτικούς συμβούλους και Προέδρους των Τοπικών Συμβουλίων (όλοι από την αντιπολίτευση) ως εξής με τη μέθοδο της απλής αναλογικής π.χ. 1.000 κάτοικοι στα Λευκάδια 10 κάδους
1.300 κάτοικοι στη Μαρίνα 13 κάδοι
2.000 κάτοικοι στην Επισκοπή 20 κάδοι.
Δεν έκανα όπως εσείς «έλα θέλεις να σου δώσω κάδο και εσύ ξέρεις…»
Εάν κάποιος σώφρων άνθρωπος μου πει ότι αυτό που έκανα με τους κάδους δεν είναι σωστό, εγώ θα κάνω μεταδημότευση στην Τανγκανίκα.
Ένα πράγμα θέλω από εσάς αλλά το θέλω πάρα πολύ, για τα τελευταία 11 χρόνια που σας γνωρίζω να μου φέρετε τα βιβλιάρια των ενσήμων σας.
Είναι ψέματα κε Δήμαρχε ότι για το 2007 σας πρότεινα όλα τα χρήματα των έργων να πάνε για την Αγροτική Οδοποιία του Δήμου και μόνον για αυτή;
Είναι ψέματα κε Δήμαρχε ότι το 2008 σας πρότεινα
1) Νέο τροφοδότη αγωγό για την ύδρευση στη Χαρίεσσα;
2) Δημοτική βιβλιοθήκη με έδρα τη Μαρίνα;
3) Βιοτεχνικό πάρκο στα Μονόσπιτα;
4) Επέκταση του ρυμοτομικού σχεδίου για τον Κοπανό;
5) Την μεταφορά του ΚΕΠ στα Λευκάδια ως γεωγραφικό κέντρο του Δήμου;
6) Αξιοποίηση του Αθλητικού Κέντρου Επισκοπής;
7) Αξιοποίηση του Δημοτικού Σχολείου Π. Νερών σε αίθουσα πολλαπλών χρήσεων για σεμινάρια εκμάθηση ξένων γλωσσών κ.α.
Είναι ψέματα κε Δήμαρχε;
Ότι για το 2009 σας πρότεινα ΜΟΝΟΝ αντιπλημμυρικά έργα σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα, πες τε μου σε τι απ΄ όλα αυτά με ακούσατε.
Το ξέρω ότι δεν είμαι μόνος μου το λένε καθημερινά τόσοι άνθρωποι που όλοι εσείς δεν φαντάζεστε.
Ξέρω όμως και κάτι άλλο ότι αν θελήσουν κάποιοι στα ΑΝΘΕΜΙΑ, μπορεί να αλλάξει ρότα αυτός ο τόπος.

Παναγιώτης
Μαραντίδης
Ανεξάρτητος
Δημοτικός
Σύμβουλος Ανθεμίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου