Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Μήνυμα Δημάρχου Ανθεμίων Δημήτρη Σιδηρόπουλου

«Μετά από δώδεκα χρόνια στην υπηρεσία σας και στην υπηρεσία του Δήμου μας, (τέσσερα χρόνια ως αντιπολίτευση και οκτώ χρόνια σαν Δήμαρχος), ήρθε η ώρα να παραδώσω τον Δήμο στους καινούριους τοπικούς άρχοντες, τους οποίους εσείς εκλέξατε και στους οποίους εύχομαι ότι καλύτερο για την νέα θητεία τους.
Με τιμήσατε για δύο τετραετίες με την ψήφο σας και θέλω να πιστεύω ότι τίμησα την εμπιστοσύνη και την αγάπη που μου δείξατε.
Πιστός στις αρχές και τα πιστεύω μου, προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου σ’ αυτό που μου αναθέσατε, έτσι όπως είχα μάθει να κάνω σ’ όλη την ζωή μου.
Εύχομαι σε όλους σας, ο καινούριος χρόνος να είναι ευτυχισμένος και δημιουργικός!
Η σκέψη μου θα είναι πάντοτε κοντά σας και οι υπηρεσίες μου στην διάθεσή σας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου