Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο μήνυμα Δώρας Μπαλτατζίδου


Οι εκλογές τελείωσαν.
Ο λαός της Κ. Μακεδονίας, της Ημαθίας ψήφισε. Το αποτέλεσμα δεν ήταν για το συνδυασμό μας το προσδοκώμενο. Οι πολίτες, μας ανέθεσαν το ρόλο της αντιπολίτευσης, του ελέγχου για την ουσιαστική εφαρμογή ενός σπουδαίου θεσμού, της αιρετής Περιφέρειας.
Θέλω για ακόμη μια φορά να εκφράσω τις απέραντες ευχαριστίες μου σε όσες και όσους με τίμησαν για να τους εκπροσωπώ στο πρώτο εκλεγμένο Περιφερειακό Συμβούλιο της Κεντρικής Μακεδονίας. Η εκλογή μου σημαίνει πριν απ’ όλα ευθύνη, συνέπεια και δουλειά, πολύ δουλειά για την Ημαθία, για τους πολίτες της, για την ανάπτυξη και την προκοπή του τόπου μας.
Η προεκλογική δέσμευση μου ισχύει στο ακέραιο. Η φωνή μου στην Περιφέρεια είναι η δική μας φωνή. Η ανάπτυξη της Ημαθίας είναι υπόθεση ΟΛΩΝ μας.
Η μοναδική, δική μου , φιλοδοξία είναι να ανταποκριθώ στην ευθύνη που με αναθέσατε. Μαζί μπορούμε να αλλάξουμε τη μοίρα του τόπου μας.
Με επικεφαλή τον Μάρκο Μπόλαρη στο Περιφερειακό Συμβούλιο θα παλέψουμε, με όλες μας τις δυνάμεις, για ένα Μέτωπο Ανάπτυξης στην Κ. Μακεδονία.
Με εκτίμηση και αισιοδοξία για τη στήριξή σας
Δώρα Μπαλτατζίδου
Περιφερειακή Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου