Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Βασίλης Τζουβάρας, Πολιτικός Μηχανικός, υποψήφιος Δημ. Σύμβ. με το συνδυασμό 'Κοινός Τόπος'



Βιογραφικό
Γεννήθηκα το 1974 στην Γερμανία και μεγάλωσα στην πόλη της Νάουσας.  Γονείς µου είναι ο Γιώργος και η Πηνελόπη Τζουβάρα το γένος Πρόϊου.
Σπούδασα και αποφοίτησα από την σχολή Πολιτικών Μηχανικών Δομικών Έργων µε κύρια απασχόληση στη σύνταξη και εφαρμογή τοπογραφικών διαγραμμάτων. Από το 2001 έως σήμερα διατηρώ δικό µου Τεχνικό Γραφείο στην πόλη της Νάουσας.



Εργάστηκα για 3 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα ως υπεύθυνος τοπογράφος εφαρμογής, του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού (τμήμα Λευκόπετρα-Βέροια) και για 1 χρόνο στα Ολυμπιακά Έργα ως επιβλέπων μηχανικός (δύο ανισόπεδους κόμβους, στο πλαίσιο των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων γύρω από το Ολυμπιακό στάδιο Ο.Α.Κ.Α.).
Επίσης απασχολήθηκα στο Δημόσιο Τομέα για 6 χρόνια (πρώην ΔΗ.Κ.Ε.ΝΑ, Δ. Νάουσας, Ε.Υ.Α.Θ. Α.Ε.), στην επίβλεψη των εκτελούμενων έργων, στη σύνταξη μελετών των έργων, στις τεχνικές προδιαγραφές των προμηθειών και στη σύνταξη και εφαρμογή τοπογραφικών διαγραμμάτων.
Όραμά µου είναι να συνεισφέρω µε όλες µου τις δυνάμεις, ώστε ο Δήμος Νάουσας να λειτουργεί µε σύγχρονο τρόπο, αξιοκρατικό, χωρίς αποκλεισμούς και να διεκδικήσει µε αξιοπρέπεια τη θέση που του αρμόζει.
Θέτω υποψηφιότητα σ' αυτές τις εκλογές διεκδικώντας µια θέση στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Νάουσας, συναισθανόμενος την ευθύνη µου και µε γνώμονα την προσφορά, για ανάπτυξη, πρόοδο και βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητας µας.
Η εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπό µου θα είναι δέσμευση για εμένα, να συνεχίσω στηριζόμενος σε σταθερές αρχές και αξίες, µε σύνεση και αποφασιστικότητα. Όλοι είμαστε πολύτιμοι, όλοι μπορούμε να προσφέρουμε ειδικά τώρα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βιώνει ο τόπος µας.
Στην πορεία µου έως σήμερα, υπήρξα πάντοτε ανιδιοτελής στην προσφορά µου, τηρώντας ως κανόνα ζωής την αξιοπρέπεια. Δεν ζήτησα και δεν ωφελήθηκα από κανένα, καθώς έμαθα να ζω µε αξίες και να παλεύω για ό,τι επιθυμώ να κατακτήσω. Θεωρώ τιμή µου που επιλέχθηκα να πλαισιώσω τον “Κοινό Τόπο” του Νίκου Κουτσογιάννη, καθώς λειτουργεί µε ακεραιότητα και ευθύτητα και µε απώτερο σκοπό να οδηγήσει το Δήμο Νάουσας σε µια πορεία ανάπτυξης και δημιουργίας.
Αυτό που µας ενώνει και αφορά άμεσα τη ζωή µας, δεν είναι µόνο το παρόν, αλλά κυρίως το μέλλον που οφείλουμε να εξασφαλίσουμε στα παιδιά µας. Κλείνοντας θα χρησιμοποιήσω τα λόγια ενός σπουδαίου Πολιτικού :
“Η ψήφος είναι πιο δυνατή από τη σφαίρα. Με τη σφαίρα μπορεί να σκοτώσεις τον εχθρό σου. Με την ψήφο μπορεί να σκοτώσεις το μέλλον των παιδιών σου”.        Αβραάμ Λίνκολν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου