Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Επιστολή της Δόξας Ιτσκάρα για τη μη συμμετοχή της στις Αυτοδιοικητικές Εκλογές


Συνδημότες –συνδημότισσες ,έφτασε  ο καιρός των επόμενων αυτοδιοικητικών  εκλογών που  θα αναδείξουν τους αξιότερους οι οποίοι θα αγωνιστούν για τη ανάπτυξη του τόπου μας 
.Για το λόγο αυτό, θεωρώ πλέον ώριμες τις συνθήκες να  σας ενημερώσω για την απόφαση  μου  για  την μη συμμετοχή μου στο νέο σχήμα που διαμορφώθηκε από το συνδυασμό της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ, την οποία υπηρετώ και πιστεύω από την πρώτη ημέρα της δημιουργίας της  το 2002 ως και σήμερα ανελλιπώς και αδιάλειπτα.
Με  ανάμεικτα συναισθήματα  και υψηλό αίσθημα ευθύνης, θεώρησα σκόπιμο να λάβω αυτή την απόφαση  για καθαρά προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους. Μία απόφαση η οποία  επ’ ουδενί δεν σημαίνει απουσία μου από την πολιτική ζωή της πόλης μας .Παραμένω ενεργός πολίτης.Όλα αυτά τα χρόνια προσπάθησα για το καλύτερο αναλώνοντας τον εαυτό μου για το Δήμο μας. Γιατί για μένα ήταν και είναι  ζήτημα πρωταρχικής ευθύνης να τιμώ εμπράκτως  την ψήφο των συνδημοτών μου από διάφορες θέσεις και αρμοδιότητες οι οποίες μου ανατέθηκαν, έως και την τελευταία ημέρα της θητείας μας και στις τρεις τετραετίες .Έχοντας τη βεβαιότητα ότι θα παρακολουθούσαμε  έναν ουσιαστικό και γόνιμο προεκλογικό αγώνα, και έχοντας ήδη την εμπειρία από άλλες εκλογικές  περιόδους, γνωρίζω πολύ καλά ότι μπορεί να δεχτούμε και την πιο  σκληρή κριτική, αυτή  όμως δεν μπορεί να αποτελείται  από τις εκφράσεις του τύπου  οσφυοκάμπες, αναξιοπρεπείς, υποτελείς και  άτομα που δεν έχουν αρθρώσει λέξη…. Όλες αυτές οι εκφράσεις όπως και αν έχουν ειπωθεί .είναι άκρως  υβριστικές και απαράδεκτες . Επειδή επίσης απέχουν  μακράν  του πολιτικού μου πολιτισμού και ήθους είναι αδύνατον να τα δεχτώ,  έτσι επιφυλάσσομαι για κάθε  νόμιμο  δικαίωμα  μου .Ευχαριστώ όλους τους συνδημότες που με τίμησαν με την ψήφο τους . Τους διαβεβαιώνω για την μεγάλη προσπάθεια που τόσα χρόνια κατέβαλα ,προσπαθώντας με όλες μου τις δυνάμεις να ανταποκριθώ επάξια και  υπεύθυνα και όλες  οι ενέργειες μου είχαν πάντοτε στόχο το καλό του τόπου μας .  Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω ολόψυχα, όλα τα μέλη του Δ Σ. για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε αλλά και τ  όλους τους συνεργάτες μου ιδιαιτέρως  στο νομικό πρόσωπο .  Ήταν τιμή μου και ευχαριστώ τον Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε όλα αυτά τα χρόνια  Εύχομαι στο ίδιο αλλά και σε   όλη την παράταξη καλή επιτυχία,  καλή δύναμη και συνέχεια στο δύσκολο  έργο που έχουν μπροστά τους   και είμαι σίγουρη ότι όπως πάντα όλοι τους   θα έχουν  γνώμονα την ανάπτυξη  του τόπου μας. 
Με τιμή Ευδοξία  Ιτσκάρα.ρόεδρος  Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης Δήμου Νάουσας 

Προσθήκη νέου σχολίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου