Σάββατο 24 Μαΐου 2014

Νίκος Κουτσογιάννης: Από καρδιάς




Δυόμιση μήνες πριν, πήρα την απόφαση να διεκδικήσω το Δήμο Νάουσας. Ως νέος άνθρωπος με όραμα και διάθεση προσφοράς για τον τόπο μου- που υπεραγαπώ- θεώρησα πως ήταν καθήκον μου να αγωνιστώ για να δώσω ξανά προοπτική στους ανθρώπους του Δήμου μας, στους συνομηλίκους μου, στους νέους ανθρώπους, στα παιδιά που βρέθηκαν στη δύνη του κυκλώνα της κρίσης χωρίς να φέρουν καμία απολύτως ευθύνη.
Να αγωνιστώ για τους νέους ανθρώπους που πιστεύουμε σε μία πραγματικά δημοκρατική, ανοικτή, συμμετοχική κοινωνία, σε μία πολιτεία με ιδανικά, αξίες, όραμα, ευημερία και ανθρωπιά. Ο τόπος μου, όπως τον διαμόρφωσαν, με θλίβει. Χαμηλές προσδοκίες, ατομισμός απουσία οράματος, ικανοποίηση προσωπικών συμφερόντων. Ονειρεύομαι έναν τόπο που θα σφύζει από ζωή, που θα είναι πρότυπο εξωστρέφειας, προόδου, ευημερίας, που θα αξιοποιεί τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα, που θα δίνει σημασία στον άνθρωπο και θα τον κάνει ευτυχισμένο. Έναν τόπου που θα κρατάει τα παιδιά του, και θα τους προσφέρει προοπτικές, ευκαιρίες, μέλλον.
Στα 33 μου χρόνια ως κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων, ως υποψήφιος διδάκτορας, ως σύμβουλος επιχειρήσεων, ως διευθυντής του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Νάουσας, εργαζόμενος για τον πολιτισμό, τη διεθνή προβολή και την ανάπτυξη του τόπου μου από τα 23, επέλεξα ν’ αφήσω στην άκρη αυτή τη σταδιοδρομία και να δώσω όλες μου τις δυνάμεις, προκειμένου να σώσουμε τον τόπο μας από την ανυποληψία, την μετριότητα, τον μαρασμό.
Ως νέος άνθρωπος που δεν είχα, και δεν έχω καμία κομματική ταυτότητα, επέλεξα να δημιουργήσω ένα καθαρά αυτοδιοικητικό σχήμα με άξιους και ικανούς ανθρώπους από όλους τους χώρους. Είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι πρέπει να δουλέψουμε σκληρά και με σχέδιο για να απαλλαγούμε από τα μνημόνια. Δεν σκοπεύω στη θητεία μου στον δήμο να κρυφτώ πίσω από κανένα μνημόνιο και καμία οικονομική κρίση. Έχω σχέδιο και όραμα για τον τόπο μου. Όπως είχα σχέδιο και όραμα για το Φεστιβάλ Κινηματογράφου για την εκδήλωση «Νάουσα η Πόλη του Οίνου», για την αξιοποίηση της σχολής του Αριστοτέλη. Στην πορεία μου αυτή, ποτέ δεν υπηρέτησα κόμματα και παρατάξεις, ποτέ δεν ήμουν κολλητός υπουργών και βουλευτών που ζημίωσαν τον τόπο, ποτέ δεν θυσίασα την αξιοπρέπειά μου, για να πετύχω οτιδήποτε για προσωπικό μου συμφέρον.
Όλο αυτό το διάστημα, δέχτηκα μία πραγματικά αισχρή επίθεση λάσπης από κύκλους της παρούσας δημοτικής αρχής. Λάσπη προς εμένα, την οικογένειά μου, και τους συνεργάτες μου στο Φεστιβάλ. Στάθηκα όρθιος αναλογιζόμενος την ευθύνη μου απέναντι στους συνδημότες μου, που πίστεψαν σε μένα, που πίστεψαν στον άνθρωπο Νίκο Κουτσογιάννη και τις δυνατότητές του. Που πίστεψαν στο όραμά μου, στο σχέδιό μου για το αύριο του δήμου μας. Δεν πρόκειται ν ακολουθήσω τον κύριο Καραμπατζό στον πολιτικό του κατήφορο, δεν πρόκειται να καπηλευτώ μνήμες και συναισθήματα συνανθρώπων μου, που πόνεσαν και μάτωσαν. Δεν πρόκειται ν αποφύγω την πολιτική ευθύνη, κρυπτόμενος πίσω από διχαστικές πρακτικές του παρελθόντος.
Ευτυχώς για τον τόπο μας, εγώ δεν είμαι σαν τον κύριο Καραμπατζό, δε με ενδιαφέρει η καρέκλα, δε με ενδιαφέρει η εξουσία. Με ενδιαφέρει μόνο η πρόοδος του τόπου μου! Είμαι εδώ για να τραβήξω μπροστά στον ανηφοριά. Είμαι εδώ, για να συνεργαστώ με όλους εκείνους που επιθυμούν μια άλλη Νάουσα. Είμαι εδώ για να αγωνιστώ απέναντι σε οποιονδήποτε σταθεί εμπόδιο στο δρόμο της Νάουσας για την πρόοδο και την ευημερία. Πάντοτε πίστευα στη δημοκρατία, στην προσωπική ευθύνη και στην προτεραιότητα του κοινωνικού συμφέροντος. Τώρα γνωρίζοντας τον αντίπαλό μου στις εκλογές της 25ης Μαΐου, πιστεύω σε αυτά ακόμη περισσότερο.
Δηλώνω πως, παρά την αήθη επίθεση – έφτασε στο σημείο ο απερχόμενος δήμαρχος να επικαλεστεί ακόμη και τη χούντα - και την βαθύτατη απογοήτευση που νιώθω από τη συμπεριφορά του κυρίου Καραμπατζού, είμαι εδώ για να συνεχίζω τον αγώνα μου για την ανατροπή και την αλλαγή που τόσο ανάγκη έχουμε όλοι οι άνθρωποι που είμαστε μακριά από κομματικές εξαρτήσεις, μακριά από μικροπρέπειες και άθλιες πρακτικές του κακού μας παρελθόντος.
Την Κυριακή στις 25 Μαΐου, είμαι πεπεισμένος ότι εμείς οι πολίτες της Νάουσας, θα δώσουμε με την ψήφο μας, την απάντηση που αρμόζει στην ιστορία μας, στους εαυτούς μας και τα παιδιά μας. Η νίκη μας, θα ξαναφέρει το χαμόγελο, την αισιοδοξία, την ελπίδα, σε όλους τους δημότες. Μαζί, θα χτίσουμε μια αληθινά νέα πολιτεία, με προοπτική, ευκαιρίες και συμμετοχή για όλους.
 
Σας ευχαριστώ όλους, από καρδιάς,
Νίκος Κουτσογιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου