Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Βιογραφικό Δημήτρη Μάντσιου


 
"Είμαι ο Δημήτρης Μάντσιος του Κωνσταντίνου και της Ολυμπίας, το γένος Αχλιώπα.
Γεννήθηκα το 1965 στη Νάουσα και είμαι παντρεμένος με την Ειρήνη Αλατσίδου, με την οποία έχουμε δίδυμες κόρες 11 ετών, την Ολυμπία και την Κατερίνα.
Σπούδασα στη Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων της Ρόδου απ΄ όπου και η αρχή της καριέρας μου στον τουρισμό και μετεκπαιδεύτηκα στο Centre Regional Europe de Tourism στην Briancon της Γαλλίας. Εργάστηκα στο Mira Mare της Ρόδου και επέστρεψα να υπηρετήσω τον τουρισμό στον τόπο μου, στις δύο δημοτικές επιχειρήσεις του Δήμου Νάουσας, ξενοδοχείο Βέρμιον και 3-5 Πηγάδια, Το 2000 δήλωσα οικειοθελή αποχώρηση, δημιουργώντας μαζί με τη σύζυγό μου Ρένα, το Esperides SPA Hotel, όπου και δραστηριοποιούμαι μέχρι και σήμερα.


Διδάσκω πιστοποιημένα την μαγειρική τέχνη που είναι από τις αγαπημένες μου ενασχολήσεις, ενώ συγγράφω και δημοσιεύω συνταγές μαγειρικής. Όντας μέντορας του διακρατικού προγράμματος MEDEAΤ «Μεσογειακές περιπλανήσεις των γεύσεων», αδιάκοπα παρακολουθώ και ενημερώνομαι για τις εξελίξεις του κλάδου, με συνεχή και δια βίου επιμόρφωση.
Ως ενεργό κύτταρο της κοινωνίας, προεδρεύω στην Ένωση Ξενοδόχων της Ημαθίας. Είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Αναπτυξιακής Ημαθίας και της Επιτροπής Διαχείρισης Προγράμματος LEADER. Παράλληλα διατελώ μέλος του συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Μακεδονίας-Θράκης του Ομίλου Τουριστικής Ανάπτυξης Νάουσας, ενώ έχω προεδρεύσει στο σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του 7ου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Νάουσας και μέλος του Δ.Σ. ως υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του ομίλου τουριστικής ανάπτυξης Νάουσας ΟΤαΝ.
Η πρόθεση μου, για το καλύτερο που αναμφίβολα μας αξίζει και η όρεξη μου για προσφορά στα κοινά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να μετέχω στον συνδυασμό «ΚΟΙΝΟΣ ΤΟΠΟΣ». Πιστεύω ακράδαντα πως η σχέση Δήμου και Δημοτών πρέπει να είναι αμφίδρομη, στενή και άμεση, σχέση φροντίδας και υποχρεώσεων, προσπάθειας και προσφοράς, μακριά από χρώματα και δογματισμούς, αλλά από κοινού για ότι καλύτερο.
Η επιλογή σας είναι δύσκολη η δική σας υπεύθυνη και μυστική ψήφος θα διαμορφώσει τελικά το μέλλον του Δήμου αλλά και το δικό μας.
Με την πεποίθηση ότι η συμπαράσταση Σας και η εμπιστοσύνη Σας στο πρόσωπό μου, θα είναι ειλικρινής, σας ευχαριστώ.
Ο Δήμος θέλει συμμετοχή και όχι συνενοχή, καιρός είναι να καθορίσουμε με την επιλογή μας και τη συμμετοχή μας τις εξελίξεις των καιρών."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου