Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Συμμετοχή της Ολυμπίας Ιακωβίδου στο συνδυασμό «Νέος Δήμος-Νέα Αρχή»


Για τη συμμετοχή της στο συνδυασμό «Νέος Δήμος-Νέα Αρχή» του υποψήφιου Δημάρχου για το Δήμο Βέροιας Λάζαρου Τσαβδαρίδη η κ. Ολυμπία Ιακωβίδου δήλωσε:
«Η αγάπη μου και το αμέριστο ενδιαφέρον μου για τα πολιτικά και κοινωνικά δρώμενα του τόπου μου με ώθησαν και πάλι να θέσω υποψηφιότητα στο Δήμο Βέροιας, με τον Λάζαρο Τσαβδαρίδη, ως δημοτικός σύμβουλος.
Για μια ακόμη φορά ζητώ να με τιμήσετε με την ψήφο σας και την εμπιστοσύνη σας και εγώ υπόσχομαι ότι θα υπηρετήσω τον τόπο μου και τους συμπολίτες μου στον Νέο Δήμο-Νέα Αρχή με όλες μου τις δυνάμεις, με υπευθυνότητα, οράματα, σχέδια εποικοδομητικά, εργατικότητα, συνέπεια και εντιμότητα.
Υπόσχομαι να μην σας απογοητεύσω.
Ιακωβίδου Ολυμπία».
Ο υποψήφιος Δήμαρχος κ. Τσαβδαρίδης δήλωσε για την συμμετοχή της κ. Ιακωβίδου στο συνδυασμό του:
«Είναι ιδιαίτερη τιμή και χαρά για τον συνδυασμό μας που νέα και καταξιωμένα άτομα, με εμπειρία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και όρεξη για δουλειά, στρατεύονται σ’ έναν αγώνα για έναν καλύτερο Δήμο Βέροιας με βλέμμα στο μέλλον που εγγυάται μια ποιότητα ζωής αντάξια των προσδοκιών και των ονείρων των δημοτών μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου